Brak elementów do wyświetlenia

BIP

Utworzono: 22.09.2025, 12:10:30 Zmodyfikowano: 22.09.2025, 12:10:30

Informacje

Miejsce pracy: Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni Stanowisko: specjalista Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 22.09.2025 od godziny 02:00 Termin składania CV: 25.09.2025 do godziny 23:59

Opis stanowiska


  • Opracowanie i realizacja strategii upowszechniania wyników badań w projekcie Bio4Pack m.in. Communication, Dissemination and Exploitatation Plan.
  • Udział w opracowaniu innych strategicznych dokumentów m.in. Data Management Plan
  • Udział w spotkaniach i współpraca z Zespołem Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
  • Udział w spotkaniach zespołu Bio4Pack m.in. spotkaniach konsorcjum oraz spotkaniach roboczych.
  • Koordynacja działań komunikacyjnych i upowszechniających oraz edukacyjnych w projekcie Bio4Pack.
  • Prowadzenie mediów społecznościowych projektu m.in. LinkedIn, Twitter (X), YouTube, Instagram, w tym opracowanie treści w języku angielskim i ich upowszechnianie, raportowanie i archiwizacja.
  • Przygotowywanie raportów z realizacji działań upowszechniających i komunikacyjnych dla instytucji finansujących.
  • Organizacja wydarzeń (konferencje, warsztaty, webinaria) promujących wyniki badań.
  • Tworzenie treści informacyjnych i promocyjnych (strony internetowe, broszury, newslettery, materiały graficzne, media społecznościowe).
  • Współpraca z partnerami konsorcjum, jednostkami naukowymi, przemysłem i interesariuszami zewnętrznymi.
  • Realizacja zadań biurowo-administracyjnych (obsługa dokumentów, wsparcie w sprawach formalnych).


  • Korekta i dbanie o wysoką jakość materiałów wyjściowych.


  • Udział w organizacji i logistyki wydarzeń uczelnianych,
  • Udział w opracowaniu innych strategicznych dokumentów m.in. Data Management Plan
  • Udział w spotkaniach i współpraca z Zespołem Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
  • Udział w spotkaniach zespołu Bio4Pack m.in. spotkaniach konsorcjum oraz spotkaniach roboczych.
  • Monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych i dostosowywanie narzędzi promocji.


  • Ścisła współpraca z działami merytorycznymi przy promocji i edukacji.
  • Kontakt z mediami, monitoring mediów, reklamy, konferencje prasowe i eventy.
  • Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (posty, stories, relacje, filmy promocyjne).


Profil kandydata


Poszukujemy specjalisty/tki ds. promocji, marketingu i montażu wideo z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu angażujących treści wizualnych, organizacji działań promocyjnych, rozwijaniu efektywnej komunikacji oraz wspieraniu działań edukacyjnych. Osoby z doświadczeniem w obszarze komunikacji i upowszechniania, która swobodnie porusza się w środowisku akademickim i międzynarodowym. Idealny kandydat potrafi łączyć wiedzę merytoryczną z umiejętnościami organizacyjnymi, a także posiada standardy w zakresie promocji wyników badań w zróżnicowanych kanałach – od dokumentów strategicznych, publikacji popularnonaukowych, po media społecznościowe i komunikację z interesariuszami spoza świata nauki. Łączy kreatywność z umiejętnościami organizacyjnymi — planuje i wdraża projekty promocyjne od koncepcji po realizację, budując pozytywne relacje z odbiorcami zgodną ze strategią projektu i uczelni. Z zaangażowaniem podnosząca jakość materiałów audiowizualnych i wspierająca budowanie pozytywnego wizerunku organizacji. Osoby otwartej na współpracę z pracownikami różnych jednostek uczelnianych i różnych dyscyplin, zaangażowanej i otwartej na tworzenie wartości poprzez edukację i działanie w środowisku sprzyjającym kreatywności oraz rozwojowi.


Wymagania



  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie w realizacji i koordynacji działań komunikacyjnych w środowisku akademickim.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (swobodna praca z dokumentacją, raportami, kontakt z partnerami zagranicznymi).
  • Umiejętność przygotowywania materiałów promocyjnych, raportów, prezentacji i treści do publikacji online.
  • Doświadczenie we współpracy między nauką a otoczeniem społeczno-gospodarczym.
  • Kompetencje organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność w prowadzeniu zadań.
  • Obsługa strony internetowej, zarządzanie treściami w CMS oraz newsletterem.
  • Posiadanie doświadczenia w produkcji, montażu i postprodukcji materiałów edukacyjnych.
  • Posiadanie doświadczenia w montażu materiałów wewnętrznych (employer branding) oraz tworzeniu materiałów instruktażowych, organizacyjnych i promocyjnych.
  • Umiejętność organizacji i realizacji sesji zdjęciowych, nagrań wideo oraz dokumentacji wydarzeń.
  • Praktyczna znajomość procesu produkcji i postprodukcji materiałów wideo oraz zdjęć, projektowanie grafik do mediów społecznościowych i innych materiałów graficznych (Canva, Photoshop).


Data rozstrzygnięcia konkursu

26.09.2025

Dane kontaktowe

Osoba koordynująca: Katarzyna Liberska-KindermanDyrektor Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
Telefon: 533513190

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Katarzyna Liberska-Kinderman
Informację opublikował: Katarzyna Liberska-Kinderman
Data wytworzenia: 22.09.2025 | 12:10:30
Data publikacji: 22.09.2025 | 02:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 22.09.2025 | 12:10:30

Rejestr zmian

Brak wyników
Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR