Szczegóły
Informacje
Miejsce pracy: Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni Stanowisko: specjalista Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 22.09.2025 od godziny 02:00 Termin składania CV: 25.09.2025 do godziny 23:59Opis stanowiska
- Opracowanie i realizacja strategii upowszechniania wyników badań w projekcie Bio4Pack m.in. Communication, Dissemination and Exploitatation Plan.
- Udział w opracowaniu innych strategicznych dokumentów m.in. Data Management Plan
- Udział w spotkaniach i współpraca z Zespołem Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
- Udział w spotkaniach zespołu Bio4Pack m.in. spotkaniach konsorcjum oraz spotkaniach roboczych.
- Koordynacja działań komunikacyjnych i upowszechniających oraz edukacyjnych w projekcie Bio4Pack.
- Prowadzenie mediów społecznościowych projektu m.in. LinkedIn, Twitter (X), YouTube, Instagram, w tym opracowanie treści w języku angielskim i ich upowszechnianie, raportowanie i archiwizacja.
- Przygotowywanie raportów z realizacji działań upowszechniających i komunikacyjnych dla instytucji finansujących.
- Organizacja wydarzeń (konferencje, warsztaty, webinaria) promujących wyniki badań.
- Tworzenie treści informacyjnych i promocyjnych (strony internetowe, broszury, newslettery, materiały graficzne, media społecznościowe).
- Współpraca z partnerami konsorcjum, jednostkami naukowymi, przemysłem i interesariuszami zewnętrznymi.
- Realizacja zadań biurowo-administracyjnych (obsługa dokumentów, wsparcie w sprawach formalnych).
- Korekta i dbanie o wysoką jakość materiałów wyjściowych.
- Udział w organizacji i logistyki wydarzeń uczelnianych,
- Udział w opracowaniu innych strategicznych dokumentów m.in. Data Management Plan
- Udział w spotkaniach i współpraca z Zespołem Centrum Współpracy z Otoczeniem i Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
- Udział w spotkaniach zespołu Bio4Pack m.in. spotkaniach konsorcjum oraz spotkaniach roboczych.
- Monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych i dostosowywanie narzędzi promocji.
- Ścisła współpraca z działami merytorycznymi przy promocji i edukacji.
- Kontakt z mediami, monitoring mediów, reklamy, konferencje prasowe i eventy.
- Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (posty, stories, relacje, filmy promocyjne).
Profil kandydata
Poszukujemy specjalisty/tki ds. promocji, marketingu i montażu wideo z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu angażujących treści wizualnych, organizacji działań promocyjnych, rozwijaniu efektywnej komunikacji oraz wspieraniu działań edukacyjnych. Osoby z doświadczeniem w obszarze komunikacji i upowszechniania, która swobodnie porusza się w środowisku akademickim i międzynarodowym. Idealny kandydat potrafi łączyć wiedzę merytoryczną z umiejętnościami organizacyjnymi, a także posiada standardy w zakresie promocji wyników badań w zróżnicowanych kanałach – od dokumentów strategicznych, publikacji popularnonaukowych, po media społecznościowe i komunikację z interesariuszami spoza świata nauki. Łączy kreatywność z umiejętnościami organizacyjnymi — planuje i wdraża projekty promocyjne od koncepcji po realizację, budując pozytywne relacje z odbiorcami zgodną ze strategią projektu i uczelni. Z zaangażowaniem podnosząca jakość materiałów audiowizualnych i wspierająca budowanie pozytywnego wizerunku organizacji. Osoby otwartej na współpracę z pracownikami różnych jednostek uczelnianych i różnych dyscyplin, zaangażowanej i otwartej na tworzenie wartości poprzez edukację i działanie w środowisku sprzyjającym kreatywności oraz rozwojowi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w realizacji i koordynacji działań komunikacyjnych w środowisku akademickim.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (swobodna praca z dokumentacją, raportami, kontakt z partnerami zagranicznymi).
- Umiejętność przygotowywania materiałów promocyjnych, raportów, prezentacji i treści do publikacji online.
- Doświadczenie we współpracy między nauką a otoczeniem społeczno-gospodarczym.
- Kompetencje organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność w prowadzeniu zadań.
- Obsługa strony internetowej, zarządzanie treściami w CMS oraz newsletterem.
- Posiadanie doświadczenia w produkcji, montażu i postprodukcji materiałów edukacyjnych.
- Posiadanie doświadczenia w montażu materiałów wewnętrznych (employer branding) oraz tworzeniu materiałów instruktażowych, organizacyjnych i promocyjnych.
- Umiejętność organizacji i realizacji sesji zdjęciowych, nagrań wideo oraz dokumentacji wydarzeń.
- Praktyczna znajomość procesu produkcji i postprodukcji materiałów wideo oraz zdjęć, projektowanie grafik do mediów społecznościowych i innych materiałów graficznych (Canva, Photoshop).
Data rozstrzygnięcia konkursu
26.09.2025
