Specjalista ds. komunikacji do wsparcia kolegium rektorskiego
Informacje
Miejsce pracy: Biuro Prasowe Stanowisko: Specjalista ds. komunikacji do wsparcia kolegium rektorskiego Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 09.10.2024 od godziny 00:00 Termin składania CV: 20.10.2024 do godziny 23:59Opis stanowiska
- prowadzenie bieżącej komunikacji związanej z działalnością rektora UŁ oraz kolegium rektorskiego zgodnej ze standardami i kierunkami komunikacyjnymi UŁ
-
przygotowywanie relacji z wydarzeń, w których biorą udział władze UŁ
-
prowadzenie, we współpracy z biurem prasowym, kanałów komunikacji rektora, prorektorów i Uniwersytetu Łódzkiego w mediach społecznościowych
-
tworzenie treści dopasowanych do potrzeb wielokanałowej komunikacji
-
komunikacja z kluczowymi grupami docelowymi
-
współtworzenie taktyk komunikacyjnych dla kluczowych przedsięwzięć i tematów realizowanych na Uniwersytecie Łódzkim
-
ścisła współpraca z zespołem biura rektora oraz biurem prasowym i zespołem odpowiedzialnym za komunikację Uniwersytetu Łódzkiego w mediach, mediach społecznościowych, własnych kanałach komunikacji
-
redakcja i publikacja treści w uczelnianych serwisach www (system typo3)
-
stałe rozwijanie swoich kompetencji w zakresie komunikacji strategicznej, social mediów, marketingu treści
Profil kandydata
Specjalista ds. komunikacji do wsparcia kolegium rektorskiego
Wymagania
Jeśli:
-
chcesz wyznaczać kierunki w komunikacji zarządczej, współtworzyć i realizować projekty komunikacyjne dla jednej z najważniejszych uczelni wyższych w Polsce
-
masz co najmniej 3 lata doświadczenia w komunikacji 360, z czego minimum rok na samodzielnym stanowisku, zdobyte w agencji PR, mediach lub dziale komunikacji w firmie/organizacji/instytucji (doświadczenie w komunikacji nauki nie jest konieczne, ale będzie atutem)
-
piszesz ciekawe i merytoryczne treści w języku polskim
-
posługujesz się swobodnie językiem angielskim
-
potrafisz i chcesz współpracować z wieloma osobami nad wieloma projektami komunikacyjnymi jednocześnie
-
potrafisz zaplanować i zrealizować różnorodne działania komunikacyjne w mediach społecznościowych (przede wszystkim LinkedIn i facebook)
-
obsługujesz system zarządzania treścią typo3 lub chcesz się tego nauczyć
-
znasz narzędzia z pakietu Microsoft 365
-
lubisz dynamiczne środowisko pracy, doskonale radzisz sobie z priorytetyzacją zadań́ i potrafisz terminowo je realizować
-
masz wysokie kompetencje komunikacyjne
-
lubisz bywać wśród ludzi, a współpraca z nimi Cię napędza
-
potrafisz zrobić dobrą relację zdjęciowa/filmową przy użyciu telefonu komórkowego
-
potrafisz posługiwać się aplikacjami niezbędnymi do edycji materiałów na social media
-
jesteś osobą samodzielną, zorientowaną na cel
-
bliskie są Ci wartości takie jak odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek
aplikuj!