STANOWISKO:  Office manager

Godło narodowe

Office manager

Utworzono: 08.01.2025, 00:00:00 Zmodyfikowano: 08.01.2025, 09:47:40

Informacje

Miejsce pracy: Centrum Komunikacji Marki Stanowisko: Office manager Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 08.01.2025 od godziny 00:00 Termin składania CV: 22.01.2025 do godziny 23:59

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa biura, w tym między innymi:
  • Obsługa skrzynki mejlowej;
  • Dystrybucja zadań i monitorowanie ich realizacji przez zespół;
  • Prowadzenie kalendarza jednostki;
  • Obsługa finansowa jednostki (wprowadzanie i obsługa dokumentów, w tym faktur i umów);
  • Obsługa zadań związanych z realizacją zamówień w ramach umów przetargowych – przyjmowanie zamówień od jednostek, przekazywanie ich wykonawcom, kontrola limitów w ramach podpisanych umów;
  • Wsparcie w zakresie organizacji pracy działu kreatywnego, w tym prowadzenie kalendarza foto/wideo;
  • Wsparcie w organizacji i obsłudze sesji czy nagrań lub obsługa fotograficzna wydarzeń uniwersyteckich lub opracowywanie aktualności, obsługa strony internetowej, intranetu UniLodz (w zależności od wybranego kierunku rozwoju i kompetencji)

Profil kandydata

Poszukujemy osoby komunikatywnej, otwartej, której zadania nie będą ograniczać się jedynie do pracy polegającej na formalnej obsłudze procesów biurowych. Office manager w Centrum Komunikacji Marki UniLodz jest to także stanowisko umożliwiające rozwój w jednym z trzech obszarów, za które odpowiedzialna jest jednostka: kreacja (foto/wideo/grafika), komunikacja zewnętrzna lub wewnętrzna.

Wymagania

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne;
  • Biegła znajomość systemów MS Office;
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Elastyczność w zakresie godzin pracy (opcjonalnie zadaniowy tryb pracy);
  • Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;
  • Doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • Znajomość programów z pakietu Adobe, umiejętności fotograficzne będą dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – z czasem możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony;
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do przedszkoli, dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych, dofinansowanie do kart sportowych;
  • Możliwość rozwoju zawodowego między innymi poprzez udział w szkoleniach i wyjazdach w ramach programu Erasmus+.

Wymagane dokumenty: CV oraz opcjonalnie portfolio z wybranego ze wskazanych w ogłoszeniu obszarów

Data rozstrzygnięcia konkursu

10.02.2025

Dane kontaktowe

Osoba koordynująca:

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Maria Nyklewicz
Informację opublikował: Maria Nyklewicz
Data wytworzenia: 08.01.2025 | 00:00:00
Data publikacji: 08.01.2025 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 08.01.2025 | 09:47:40

Rejestr zmian

Brak wyników