STANOWISKO:  pracownik gospodarczy

Godło narodowe

pracownik gospodarczy

Utworzono: 08.07.2025, 12:04:33 Zmodyfikowano: 08.07.2025, 12:04:33

Informacje

Miejsce pracy: XI Dom Studenta Stanowisko: pracownik gospodarczy Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 08.07.2025 od godziny 00:00 Termin składania CV: 15.07.2025 do godziny 23:59

Opis stanowiska

1.Utrzymanie czystość i ładu wokół budynku oraz terenie należącym do nieruchomości

2.Dbałość o właściwe gromadzenie odpadów w pojemnikach (segregacja odpadów),przygotowanie do ich opróżnienia oraz utrzymanie czystości zsypów

3.Wykonywanie prac sezonowych: koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie krzewów i drzew, odśnieżanie

4.Obsługa sprzętu do koszenia i przycinania (kosiarki, nożyce do żywopłotu, dmuchawy itp.)

5.Usuwanie drobnych usterek w obiekcie (hydraulicznych stolarskich, elektrycznych)

6.Przenoszenie mebli i innego sprzętu w akademiku i innych jednostkach UŁ

7.Pomoc w obiekcie przy kwaterowaniu, wykwaterowaniu studentów a także przy zjazdach

8.Pomoc przy pracach porządkowych w akademiku (sprzątanie pokoi oraz pomieszczeń ogólnodostępnych)

9.Przygotowanie bielizny pościelowej, zasłon i kocy do pralni




Profil kandydata

pracownik gospodarczy 

Wymagania

- wyksztalcenie co najmniej zasadnicze zawodowe

- umiejętność pracy indywidualnej i pracy w zespole, niekonfliktowość

-samodzielność i dobra organizacja pracy

-odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie

-mile widziana umiejętność obsługi komputera

-CV

-zastrzegamy sobie prawo przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych tylko z wybranymi osobami

Data rozstrzygnięcia konkursu

21.07.2025

Dane kontaktowe

Osoba koordynująca: Osiedle Akademickie - XI Dom Studenta ul. Strajku Łódzkich Studentów w 1981 r 11 91-404 Łódźtelefon 42 66 55 440, mail: ds11kierownik@uni.lodz.pl
Telefon: 42-66-55-440

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Elżbieta Kowalczyk
Informację opublikował: Elżbieta Kowalczyk
Data wytworzenia: 08.07.2025 | 12:04:33
Data publikacji: 08.07.2025 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 08.07.2025 | 12:04:33

Rejestr zmian

Brak wyników