STANOWISKO:  specjalista ds. promocji

Godło narodowe

specjalista ds. promocji

Utworzono: 29.02.2024, 11:28:50 Zmodyfikowano: 09.11.2024, 20:53:03

Informacje

Miejsce pracy: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Stanowisko: specjalista ds. promocji Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 29.02.2024 od godziny 00:00 Termin składania CV: 20.03.2024 do godziny 23:59

Opis stanowiska

Zakres obowiązków

Planowanie działań marketingowych dla publikacji humanistycznych i społecznych(literaturoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, historia, filozofia, historia sztuki, socjologia, prawo), prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, współpraca z mediami, ośrodkami kultury i innymi instytucjami promującymi czytelnictwo, organizacja spotkań autorskich, prowadzenie bloga wydawnictwa we wskazanych obszarach tematycznych i inne działania mające na celu upowszechnienie treści naukowych i popularnonaukowych programu wydawniczego Wydawnictwa UŁ.

Profil kandydata

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

ogłasza konkurs na stanowisko

specjalisty/specjalistki ds. promocji

Zakres obowiązków

Planowanie działań marketingowych dla publikacji humanistycznych i społecznych(literaturoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, historia, filozofia, historia sztuki, socjologia, prawo), prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, współpraca z mediami, ośrodkami kultury i innymi instytucjami promującymi czytelnictwo, organizacja spotkań autorskich, prowadzenie bloga wydawnictwa we wskazanych obszarach tematycznych i inne działania mające na celu upowszechnienie treści naukowych i popularnonaukowych programu wydawniczego Wydawnictwa UŁ.

Oczekiwania

Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu lub ogólne wykształcenie humanistyczne poparte doświadczeniem uzyskanym w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i/lub promocji, znajomość technik i narzędzi służących do realizacji kampanii w mediach społecznościowych, umiejętność redagowania tekstów i zdolności komunikacyjne. Dobra znajomość środowisk i mediów, które specjalizują się w promocji i odbiorze treści naukowych publikowanych w UŁ, w szczególności w tematyce historycznej, socjologicznej, prawnej i filozoficznej.

Oferujemy

Oferujemy pracę w jednym z największych wydawnictw uczelnianych w Polsce, które w sposób kreatywny podchodzi do upowszechniania treści naukowych zarówno w gronie specjalistów w danej dyscyplinie naukowej, jak i szerokiej publiczności. Udział w wielu ciekawych projektach, współpraca z instytucjami kulturalnymi w Łodzi i w innych miastach akademickich oraz możliwość kreowania i realizacji własnych projektów.

Zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet socjalny oraz przyjazną atmosferę w zespole.

Dokumenty aplikacyjne

  • Życiorys
  • List motywacyjny z uzasadnieniem i krótką prezentacją doświadczeń zawodowych

Oferty prosimy składać mailowo na adres marcin.fratczak@uni.lodz.pl lub w Sekretariacie Wydawnictwa UŁ (ul. Matejki 34A,90-237 Łódź, tel. 42 235 01 65; 42 635 55 80) w terminie 21 dni od daty ogłoszenia.

Wymagania

Oczekiwania

Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu lub ogólne wykształcenie humanistyczne poparte doświadczeniem uzyskanym w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i/lub promocji, znajomość technik i narzędzi służących do realizacji kampanii w mediach społecznościowych, umiejętność redagowania tekstów i zdolności komunikacyjne. Dobra znajomość środowisk i mediów, które specjalizują się w promocji i odbiorze treści naukowych publikowanych w UŁ, w szczególności w tematyce historycznej, socjologicznej, prawnej i filozoficznej.

Dane kontaktowe

Osoba koordynująca: Oferty prosimy składać mailowo na adres marcin.fratczak@uni.lodz.pl lub w Sekretariacie Wydawnictwa UŁ (ul. Matejki 34A,90-237 Łódź, tel. 42 235 01 65; 42 635 55 80) w terminie 21 dni od daty ogłoszenia.
Telefon: 42 235 01 65

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Joanna Matyszewska
Informację opublikował: Joanna Matyszewska
Data wytworzenia: 29.02.2024 | 11:28:50
Data publikacji: 29.02.2024 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 09.11.2024 | 20:53:03

Rejestr zmian

Brak wyników